نصیرزاده: بازیکن گابنی گل‌گهر به هیچ وجه غیر مجاز نیست

کارشناس حقوقی فوتبال گفت: بازیکن خارجی گل گهر با سیستم TMS تایید شده و به هیچ وجه غیرمجاز نیست.

به گزارش مشرق، «هوشنگ نصیرزاده» دوشنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی اظهار داشت: اعتراض به بازیکنان باید ۱۵ روز قبل از بازی کردن بازیکنان باشد. همه تیم ها باید اسامی بازیکنان تیم های دیگر را داشته باشند. به من گفته بودند که خیلی از تیم ها با اعتراض برنده می شوند و این خیلی بد است.

وی افزود: برخی تیم ها دنبال چیزی هستند که پشت میز به دست بیاید. در خصوص اعتراض به مسوت اوزیل در جام جهانی مسوول این کار نامه اعتراض را پاره کرد و گفت که باید اعتراض قبل مسابقات صورت بگیرد.

نصیرزاده اظهار داشت: وقتی بازیکن می خواهد جذب شود باید بگویند که باشگاهی مالک این بازیکن نیست و بعد از آن itc صادر می شود. ما یک سری قوانین خارجی داریم و یک سری قوانین هم داخلی است. مانند قانون خروج از استان که کمک به فوتبال آماتور است. سازمان لیگ از این ترسید که مبادا بازیکنی بیاید که پول آن پرداخت نشود. ما برای کیفی کردن لیگ رنکینگ فیفا را مد نظر قرار دادیم. 

بیشتر بخوانید:

رئیس فدراسیون گابن: ما جرمی مرتکب نشده‌ایم، ایران شفاف‌سازی کند

کارشناس حقوقی فوتبال گفت: ما در گذشته در قانون نوشتیم که اگر بازیکنی شرایط بازی در لیگ را نداشت، اجازه بازی کردن هم نداشته باشد. یک اصل به عنوان یکپارچگی وجود دارد که می گوید نظم مسابقات به هیچ وجه بر هم نخورد. در کمیته انضباطی آدم های خوبی وجود دارند و در کمیته استیناف نیز همین موضوع صحت دارد.  

وی ادامه داد: در خصوص جعل مطالب زیادی وجود دارد اما در رای دادن قوانین فیفا باید در نظر گرفته شود. رکن قضایی فدراسیون فوتبال یک مجموعه سالم است و از نزدیک آن ها را می شناسم. قوانین فیفا قابل تغییر نیست اما قوانین داخلی انعطاف پذیر هستند.

نصیرزاده افزود: ذات شکایت برای برگرداندن حقوق از دست رفته است. چهار تیم اعتراض داشتند که بازیکن گابنی بازی ملی نداشته اما همین تیم گل گهر با بازیکنی که از کوچه آوردند، شما را شکست داده است. سازمان لیگ باید مدعی و خشمگین باشد که چرا گل گهر کیفیت لیگ را پایین آورده است. به این شکل نمی توان با هم بحث کنیم. چرا به قانون سال ۹۳ در بازی سایپا و پیکان استناد کردید؟ نباید یکپارچگی مسابقات را برهم بزنیم. تیم برنده لیگ باید به آسیا برود و باید امتیازات را به درستی کسب کند.

وی ادامه داد: در ماده ۹۵ آیین نامه گفته که باید میزان تقصیر باشگاه مشخص شود. بازیکن خارجی گل گهر با سیستم tms تایید شده و به هیچ وجه غیرمجاز نیست. ما می خواستیم کیفیت لیگ را بالا ببریم و به همین دلیل بازیکن گابنی را مشکل دار می دانند و من می گویم که باید دستور دهند از حالا به بعد آن بازیکن به میدان نرود. 

کارشناس حقوقی فوتبال گفت: ایمیل جعلی اصل این موضوع را زیر سوال می برد اما این tms این بازیکن بر اساس جعل تایید نشده است. ما بر اساس قوانین فیفا سنجش می شویم اما قوانین کشورها روی بازنده کردن تیم ها تمرکز نمی کنند.

وی تاکید کرد: وقتی بازیکن از تی ام اس جذب می شود، هیچ مشکلی ندارد اما اگر با قوانین ما نمی خواند باید نگذاریم او بازی کند نه این که روح فوتبال را تخریب کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 39
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    39 68
    احتمالا به تیمت تراکتور توسط لنگیا وعده و وعید داده شده تا از بحران خارج بشین ؟
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      29 17
      برو كيسه كش بدبخت. گدايي امتياز نكن
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      9 11
      تیم شما معمولی نمیتواند سهمیه بگیرد وجام راببرید به روش‌های نا سالن رشوه پارتی وسفارش وزیر پناه برده اید مسئله مطمئن باشید در فیفا حل خواهد شد.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      1 7
      احتمالا خودت فهمیدی چی نوشتی؟
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      15 7
      درنظردادن بی انصافی نکنید.بازی استقلال وپرسپولیس رودرمقابل حریفاشون درجام حذفی همین دوروزگذشته مقایسه کنید وبعدنظربدید.من به هیچکدوم کاری ندارم،تیم اولم صنعت نفت آبادانه ولی نصیرزاده برپایه قانون حرف زده نه عقایدشخصی.اگرشکی باشه به رای داده شدس
    • ذلفعلی پرسپولیسی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      0 0
      امان از متوهم ها ...به این میگن کارشناسی نه هر بچه ننور که بگه فلانی چه گفته و قانون جدید درست کنه اس های متوهم که فوتبال را خراب کردند از بازی به سیاست ووو...کشاندن بازی میتونید ؟؟؟بیایید وسط میدون به دنبال مفت خوری و حق خوری نباشید و اتهام نزنید ...فرنازها اس و جوانان هوادار را به راه کج نبرید و .....و بقیه متوهمین اسی...
    • بابا IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 0
      دقیقأ حرف حساب زدی نصیرزاده تو برنامه میثاقی خودشو به درودیوار میزد...
  • آرمین شکوری IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    9 5
    سلام نسل شما ها فوتبال رو به فساد کشونده اگه اون موقعی که بازیکنان کارت سربازی جعل کردند به قوه قضائیه معرفی می‌شدند الان تو بی خاصیت اینجوری نمیگفتی بسته فساد یه دولت که داره همه جا عدالت رو رعایت میکنه همه مخالفید این همه سال حق تبلیغات دور زمین و کنفرانس بازی رو خوردند لال بودید حالا وقتی حق پخش تلویزیونی رو بگیریم قیافه هاتون دیدن داره
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      0 0
      خودت میفهمی لنگی چی میگی الان شش سالهکه لنگ با جعل کارش پیش برده حالا که قانون اومده وسط خیلی بهتون فشار اومده نترکی
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    9 10
    طارمی چی؟ اون مجاز بود؟ مواقع خاص قوانین فیفا رو یاد میکنن
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    10 3
    منطقیه. با این همه ادعا، نتیجه بازی خارج از زمین مشخص میشه. و این خیلی زننده س. اگه ایرادی هست، از سازمان لیگه که اجازه بازی به بازیکن داده. نه تیم. سازمان لیگ باید بازخواست و جریمه بشه نه تیم. من طرفدار استقلالم. ولی حق و عدالت، چیزی فرای این تعلقاته.
  • ناشناس IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    10 3
    اقای نصیر زاده نسخه قهرمان لیگ قبل ازشروع لیگ ویزیت شده اینها می خواهند تیم سپاهان قهرمان شود.تیمی که 4 تا گل خورده بیاید 3 امتیاز هم بگیرد.دیگر چه می شود گفت. حق خوری در روز روشن.
    • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      4 0
      احسنت تیمی که ۴ تا خورده و دوتا زده نه تنها امتیاز نمیگیرد بلکه تفاضل منفی ۲ هم دریافت میکند. اما این اجحاف است که ۳ هیچ بزنند و سپاهان نه تنها سه امتیاز بلکه ۵ تفاضل مثبت دریافت می کند این مصداق نابودی گل گهر از کورس قهرمانی و بالا کشیدن فوق العاده سپاهان محسوب میشود . بازیکنی که کارت بازی دارد معلوم است از قبل هماهنگی لازم رو داشته پس این حکم فقط میتونه از بین بردن گل گهر باشه تا نتونه مانع از سپاهان برای قهرمانی باشه ولی اینا نمیتونن هیچ کاری کنن چون پرسپولیس آخر فصل قهرمان میشه
  • تام IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    13 3
    دمش گرم ..قشنگ گفت که بعضی تیم ها دنبال گدایی امتیازند...خخخخخ
  • علی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    6 9
    آقای کارشناس رنگی.در فوتبال هر اتفاقی می افته یا با بازیکن کوچه بازاری یا بازیکن آماتور .چرا پرت پلا میگی.اوایل که بعنوان کارشناس تو نود می اومدی پت پت کردنت یادمونه.حالا هم با لابی
  • Landrover IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    11 9
    گل گهریا خودشون میدونن خلاف کردن ولی این نکبت برای به دست آوردن دل هواداران تیم حکومتی دست به هر کاری میزنه و هر چرت و پرتی میگه
    • کیان IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      1 1
      میدونی علت کار چیه چون سرمربی تیم قلعه مرغی هست بهش پیشنهاد دادن که واسشون کاری بکنن
  • قلی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    9 5
    فوتبال کثیف این طرف بازی ملی نداره جعل اسناد هم کرده چطوره که قانون شما
  • بابک IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    8 6
    ادب نرد به ز دولت اوست.آقای نصیرزاده اگر ادله شما همسان ادبیست که دیشب به نمایش گذاشتید عجالتا خود شما غیر مجاز تشریف دارید.
  • علی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    8 4
    انقدر پدر سوختگی و بی وجدانی و خلاف در این فوتبال کثیف فراوان است که به جعل کردن خلاف نمی گویند
  • ع IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    8 6
    کاملا حرف‌آقای میرزاده درست‌است‌چرا فدراسیون کارت‌بازی‌و‌استعلام گرفته‌جعلی‌نبوده‌حالا‌که‌مشگل‌برخورد‌کرده‌اند و تحت فشار‌تیم‌خاص هستند‌این تصمیم‌را‌گرفته‌اند
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    3 3
    درود بر آقای نصیرزاده . الحق بلدی چگونه با ادب و متانت جواب هوچی گری های بعضی را بدی و بی سوادها را سرجاشون بنشونی. ما بهت افتخار می کنیم.
  • علی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    5 3
    اینقدر طارمی طارمی کردین تا خودتونو دروندین شما فهم ندارین اون فیفا دو پنجره سرورتو بست خود طارمی جریمه شد فقط مونده جریمه ای که تیم کیسه تعین کنه جر خوردین از بس اسم طارمی اوردین نه هوادار کیسه فهم داره نه پیشکسوتاش
    • عاشق لنگ پولیس IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      0 0
      آره راست میگی چون همه فهم و شعور رو طرفداران لنگ و مخصوصاً تو به سرقت بردید،. اما آقای نصیرزاده، شما که جعل را جرم نمی دانی وو میگی تیم ها قبل از مسابقه باید اعتراض کنند ، مگر قبل از وقوع جرم میشه شکایت کرد مگر باشگاه های معترض از درون باشگاه کل گهر خبر داشتن که پیشاپیش اعتراض کنند ؟ ضمناً چرا شما پارسال که بخاطر ده دقیقه تاخیر سپاهان را جلوی تیم بابامسعود بازنده کردند یقه درانی نکردی ؟ اون موقع امتیاز گرفتن پشت میز ایرادی نداشت؟
  • هادی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    3 3
    این پولی که پرسپولیس به رسانه ها و گزارشگران و کارشناسان و مجریان میده اگه برای خرید بازیکن هزینه میکرد می‌تونست تیمی در حد الهلال عربستان ببنده ، نیازی نبود هر سال با کمک وزیر و رسانه، داور قهرمان بشه، حتی میتونست تو آسیا جام بیاره که این همه سال حسرت ستاره به دل هواداراش نمونه
  • فرزاد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    اگه تخلف کرده باید ۳ امتیاز کم کنن. که کرده . دیگه این همه دست و پا زدن چیه . توی فوتبال ما هیچ وقت عدالت نبوده تا زمانی که امثال نصیر زاده را داریم
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    چهار تا اصطلاح لاتین یاد گرفته بدون اینکه معنا رو بدونه ..... آقا جان همون که شما میگی و هیچکسی بلد نیست معنیش اینه که از طریق مدارک جعلی همون که شما میگی رو گرفته میفهمی ؟؟؟؟؟ یعنی همونی که شما خیلی بلدی از راه غیرقانونی و باطل بدست آمده افتاددددد ؟؟!!!!!
  • علی محمدی FR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    سلام .....چرا اینجوری شدیم تو همه موارد شدیم تهاجمی فقط تمام عقل و منطق و نیرومون میذاریم برای تحریب دیگری ..این ب اون میپره این یکی ب این میپره کیسه وقتی قهرمانی های پرسپولیس و مهندسی شده و کمک میدونی چرا درب در دنبال کمک اینجوری هستی ادم ب فوتبال نگاه میکنه هیجان دارهه
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    کیسه دید امسالم مثل گذشته حریف پرسپولیس نمیشه گفتن خوب با کمک وزیر و فدراسیون و... بیایم رآی به ۳ صفر میدیم سریع هم رای در جدول لیگ برتر اجرا شد بدون تایید نهایی توسط استیناف حال اگر هم استیناف رای رو شکست (البته با فشار مردم و گل گهر) خوب دوباره بازی ها همون نتیجه قبل میشه و جدول برمیگرده به روال قبل این حداقل یه بهانه میشه که شروع کنن که قانون اجرا نشد و به نفع پرسپولیس شد و وزیر و فدراسیون نمی‌خوان و نمی‌ذارن که کیسه قهرمان بشه و قهرمان خارج زمین مشخص میشه ولی ارتش سرخ آسیا دبل هتریک میکنه به کمک خدا و هواداران و بازیکنان و کادر فنی فهیم اینم کل ماجرا و پشت پرده بازی های سه صفر ... کجای دنیا دیدید که یه تیم رو هم امتیاز ازش کم کنند هم به حریف امتیاز بدن ( بابا حمید کیسه کش)
  • ناصر IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    نصیرزاده هرباشکاهی که بیشترپولش بده به نفع همان تیم حرف میزنه
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    مشخص بود که نصیرزاده قانونی که می‌گفت خودم نوشتم رو قبول نداشته. بازی سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا یادتون میاد رحمان احمدی دو اخطاره بازی کرد وهمه بازی های سپاهان 3صفر شد. نصیرزاده رو ولش کنید. عقده داره که خودش رو بزرگ و کاربلد نشون بده ولی خیلی بیسواده
  • عدالت IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    آقای نصیرزاده،یه سوال:شما دراین تخلف به قوانین فیفا اکتفا میکنید،برای جعل طارمی مسکوت بودی وصدات درنیامده!!!البته قطعا فوتبالیها علتش را میدانند،چون شما ازترس بابامسعودلنگیها خاموش ماندی.واینکه شما نان به نرخ روز خوری
  • مجید IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    بعضی تیمها مشخصه ریشه سعودی دارند، شکست در میدان مسابقه و گدایی امتیاز پشت میز کار
  • ناشناس IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    جناب آقا هوشنگ تعجبم این جاست اگر بازیکن گابنی تیم گل گهر غیرقانونی نیست پس چرا پلیس فتا به جعلی بودن ایمیل ونامه فدراسیون فوتبال گابن راتایید کرده یعنی دانش شما ازپلیس فتا هم در مورد جعل اسناد بیشتر است آقا هوشنگ غرور افت همه بدی هاست کاش بجای اینکه با اطمینان از اینکه می‌گفتید بازیکن گابنی غیرقانونی نیست وپلیس فتا رازیر سوال ببرید کمی دانش خود رادرمورد جعل اسناد بالا میبردید راستی یک سوال شما در آوری هم سابق چندان خوبی ندارید اکثر داوری های شما هم جنجالی از آب درآمده
  • علیرضا IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    آقای نصیرزاده چرت وپرت تحویل ملت نده. چون نیم تراکتورولنگ ذینفع نبودن اینارومیگی!!!
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    استقلال جام ندیده بدبخت را از همین حالا قهرمان کنید و خلاص سیزده تیم دیگر میبایست همگی یک وکیل درجه یک خارجی خبره استخدام کرده وعلیه فدراسیون و کميته انصباطی شکایت کرده به فیفا وحال استقلال و دو تیم دیگر که دراین قضیه ذینفع هستند رابگیرند آقایان دیده اند درزمین بازی نمتوانند قهرمان شوند دست به این کارهای ناشایست میزنند. درثانی سازمان لیگ چرا بعد از اعتراض استقلال جلوبازی این بازیکن را نگرفت تاجلو پیکان و سپاهان هم بازی کند پس مقصر اصلی سازمان لیگ میباشد
  • روح الله IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    اگه حرفهای نصیرزاده درسته چرا بازیکنان استقلال را جلوی گلگهر نزاشتن بازی کنن اگه بازی میکردن استقلال صددرصد بازی را میبرد
  • امید IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    خدا بیامرزه مرده هاتو این یعنی دستانی پشت پرده هستند.واین یعنی امتیازات باید برگردد و فدراسیون وکمیته انضباطی واستقلا به دلیل باند بازی و تاثیر برروی نهادها و افراد مختلف در نهادهای مختلف باید مجازات شوند واگر جریمه ای هم هست شامل حال گل گوهر نمیشه.
  • حسین IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    آقایان لنگی داستان طارمی که هنوز یادتون هست که چه جوری وزیر ورزش و وزیر ارتباطات به دادتون رسیدن و نزاشتن امتیازات شما ازبین بره و با اسنپ جام را فرستادن باشگاه هفت خط تون
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    نصیر زاده که طرف قرمزهاست تابلو
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    1 0
    یکی از عوامل چندگانگی تصمیمات همین شخص است.اگر از جایی بخواد عدالت شروع بشه امثال این افراد که در فوتبال زیاد هستند ،نمیگذارند.فوتبال ایران باید پاکسازی شود از مفسدین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس